Monday 2 May 2016

Preparation ke Matrikulasi

Hai :)

MasyaAllah da setahun aku tak berblog.. maybe korg da boleh agak da sbb apa kn ? yes betul lah tuh.. sbb aku kat matriks.emm mmg kekangan masa tuh tak tahu nak kata lah kan...
Ok so now, aku nak cter lah sikit apa aku yg boleh share kan xD acah acah senior matriks katakan... mesti tertanya ek aku matriks mana, aku officially EX-KMNS. Utk harini , aku akn shre kan Preparation dlu

Hope dpt membantu adik adik utk buat prepation. act list nie adik adik boleh bawak atau tk bawak , just reference je k. akk dlu degil, tak ikut sgt list ni. at last, penyepit bju tak bawak, tikar tak bwk. hahahaha org kata bru 1st time masuk asrama, experience tuh takde lg lah. auchhhh mmg pedih ah, org lain bwk , kita tak bwk. To my roommates, sorry aku pinjam je penyepit hg tuh >.<











Nie plak antara yg dilarang, kalau boleh jangan bawak ok. sbb elektrik nty tak ckup lg lg kalau matriks matriks lama mcm kmns nie ah .. 


Rasanya ni je dlu .. hope dpt bantu korg lah ye. Ringkas je preparation nie. ada yg tak clear , habaq mai ok.. btw Gd Luck adik adik !

thanks for reading

No comments:

Post a Comment